Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Розрахунково - графічна робота
Предмет:
Проектування комп’ютерних засобів обробки сигналів та зображень

Частина тексту файла

1. ЗАВДАННЯ 2. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА При виконанні роботи постає питання, як здійснити поворот певної точки. Для розв’язання цієї проблеми можна використати матриці перетворень:  EMBED Equation.3  - матриця переміщення. Переміщуємо точку, відносно якої буде відбуватися поворот на початок координат.  EMBED Equation.3  - матриця повороту. Здійснюємо поворот точки на кут  EMBED Equation.3 .  EMBED Equation.3  - матриця переміщення. Переміщуємо точку, відносно якої відбувся поворот на своє початкове місце. Щоб реалізувати цей метод на практиці і вивести рівняння для отримання нових координат точки, знаючи її початкові координати, координати точки, відосно якої буде відбуватися поворот, та кут, на який необхідно здійснити цей поворот, треба перемножити наведені вище матриці:  EMBED Equation.3  - результуюча матриця. Замінимо елементи матриці умовними позначеннями:  EMBED Equation.3  Таким чином можна отримати систему рівнянь:  EMBED Equation.3  Введемо деякі пояснення: 1) ( EMBED Equation.3 ;  EMBED Equation.3 ) – координати точки, відносно якої відбувається поворот. 2) ( EMBED Equation.3 ;  EMBED Equation.3 ) – початкові координати точки (до повороту). 3) ( EMBED Equation.3 ;  EMBED Equation.3 ) – координати точки після повороту. 4)  EMBED Equation.3  - кут повороту; додатній, якщо поворот відбувається проти годинникової стрілки, і від’ємний, якщо поворот відбувається за годиниковою стрілкою. 3. БЛОК-СХЕМА АЛГОРИТМУ 3.1. Головна блок-схема. 1. так cx>300 ні 3 19 Рис. 3.1. Головна блок-схема. 3 15 обчислення контрольних координат 14. вибір кольору та побудова діагоналей кола 13. зафарбавування кола вибір способу заповнення замкнутої області вибір кольору та побудова кола 7. x1:=352; x2:=368; y1:=200; y2:=200; 3. процедура встановлення граф. режиму 12. 11. 10. 9. 8. 6. 5. 4. 2. побудова зафарбованого прямокутника вибір способу заповнення замкнутої області cx:=360; cy:=200; k:=5.625/pi; x3:=360; x4:=360; y3:=192; y4:=208; оголош. змінних і констант початок 2 14 2 7 15. cx:=cx-1; Рис. 3.2. Головна блок-схема (продовження). ні 4 31 4 27 обчислення контрольних координат 26. вибір кольору та побудова діагоналей кола 25. зафарбавування кола вибір способу заповнення замкнутої області вибір кольору та побудова кола cy<260 24. 23. 22. 21. 20. 19. побудова зафарбованого прямокутника вибір способу заповнення замкнутої області так 18. побудова зафабованого прямокутника 17. вибір кольору затримка перед продовженням циклу 16. Рис. 3.3. Головна блок-схема (продовження). 5 43 5 39 обчислення контрольних координат 38. вибір кольору та побудова діагоналей кола 37. зафарбавування кола вибір способу заповнення замкнутої області вибір кольору та побудова кола cx<360 36. 35. 34. 33. 32. 31. побудова зафарбованого прямокутника вибір способу заповнення замкнутої області 3 19 побудова зафабованого прямокутника 30. вибір кольору 29. затримка перед продовженням циклу 28. cy:=cy+1; 27. 3 26 так ні Рис. 3.4. Головна блок-схема (продовження). 6 53 обчислення контрольних координат 52. вибір кольору та побудова діагоналей кола 51. зафарбавування кола вибір способу заповнення замкнутої області вибір кольору та побудова кола cy>200 50. 49. 48. 47. 46. 45. побудова зафарбованого прямокутника вибір способу заповнення замкнутої області так ні 44. 43. x1:=352; x2:=368; x3:=360; x4:=360; 42. вибір кольору 41. затримка перед продовженням циклу 40. cx:=cx+1; 39. 4 38 4 31 побудова зафабованого прямокутника y1:=260; y2:=260; y3:=252; y4:=268; 6 57 Рис. 3.5. Головна блок-схема (закінчення). 58. кінець закриття графічного режиму 57. побудова зафабованого прямокутника 56. вибір кольору 55. затримка перед продовженням циклу 54. cy:=cy-1; 53. 5 52 5 45 3.2. Блок-схема встановлення графічного режиму. початок 1. Рис. 3.6. Блок-схема встановлення графічного режиму. 5. кінець встановити графічний режиму 4. 3. drv:=9; mode:=2; оголош. змінних: drv,mode 2. 4. ПРОГРАМА...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини